Generalforsamling 2016

Referat af ordinær generalforsamling Skærtorsdag d. 24. marts 2016

I ”Vejlauget Langebjerg” kl. 11.00 på Verona i Sandvig.


Sven Erik bød velkommen og startede hermed generalforsamlingen. 

§1. Valg af dirigent. 

Sven fra Pæretrævej 10 blev spurgt om at være dirigent og modtog valget. 

§2. Bestyrelsens beretning om det forløbne år. 

Dirigenten giver ordet til Sven Erik som starter med at rose det store fremmøde. (ca. 30). 

Vi startede dagen kl. 8.00 med at lave veje og der var simpelthen mødt så mange op, jeg 

tror at vi var omkring 14, så det gik hurtigt. Søren havde taget kaffe med så efter et lille ophold 

gjorde vi os færdige og afsluttede med en øl. 

Sidste år havde vi arbejdsdag d. 16. maj, hvor der også var pænt fremmøde, men dog ikke så mange. 

Det næst nyeste der er sket er at der er blevet fældet nogle træer ud for Krølle Bøllevej nr. 1 og nr.9, 

hvilket har givet en ekstra god udsigt. 

Så havde vi vejfest d. 8. august som blev holdt hos Janne og Flemming på Krølle Bøllevej nr. 3. 

En rigtig hyggelig aften med god mad og god snak. Så vidt jeg husker var vi 16 stk. 

Vi havde indkøbt et party telt til lejligheden, men fik dog ikke brug for det. Teltet kan lejes af 

alle medlemmer af Vejlauget , selvfølgelig u.b. Det står foreløbigt hos Sven Erik, men hvis der er 
nogle der har plads til det, er de meget velkomne til at opbevare det. 

Sidste år snakkede vi om at få sat et vejspejl op i krydset mellem Krølle Bøllevej og Pæretrævej. 

Jeg har undersøgt prisen på et sådant og det koster 1589,- kr. + moms og fragt, så det bliver ca. 

2200,- kr. Så kommer der en støtte eller lignende til at sætte det op på. 

Verner har presset på for at få ryddet grunden ved siden af ham, (Pæretrævej 8) og det ser ud som 

om der nok kunne blive ryddet lidt endnu. 

Vi snakkede også om vores affaldscontainer nede på hjørnet, men det er blevet flyttet hen på 

busholdepladsen, så det kan vi jo kun være tilfreds med. 

Det var i korte træk hvad jeg havde, så hvis andre i bestyrelsen ikke har noget at tilføje, vil jeg 

give ordet videre til dirigenten. 

§ 3. Aflæggelse af regnskab, underskrevet af bestyrelse og revisor. 

Dirigenten giver ordet til Søren som aflægger det godkendte regnskab med en bemærkning 

om at 25 havde betalt det årlige kontingent, hvilket er det samme som sidste år. 

§ 4. Rettidigt indkomne forslag. 

Der er ikke kommet nogen forslag. 

§ 5. Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent. 

Der er ikke lagt budget og det bliver bestemt at kontingentet fortsætter som før med 300,- kr. 

om året. 

§ 6. Valg af formand for bestyrelsen. (Lige år). 

Sven Erik er på valg. Modtager genvalg, men ønsker at fratræde til næste valg, så der skal 

findes en ny formand i 2018. 

§ 7. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter. 

Verner og John er på valg og de modtager genvalg. 

§ 8. Valg af kasserer. (Ulige år). 

Søren er ikke på valg i år, men ønsker at fratræde til næste valg, så der skal findes en ny 

kasserer i 2017. 

§ 9. Valg af revisor og revisorsuppleant. 

Randy Korp ønsker ikke genvalg, så Steen Ebdrup modtager som revisor og Erling Kure 

modtager valg som revisorsuppleant. 

§ 10. Eventuelt. 

Skal vi holde vejfest, og i så fald hvor og hvornår. 

Det blev vedtaget at der bliver afholdt vejfest FREDAG D. 22. juli 2016, kl. 18.00. 

Hvis det kan lade sig gøre vil teltet blive sat op ud for Krølle Bøllevej nr. 9. Tilmelding 

kan ske til Sven Erik på tlf. 2830 5983 eller mail beritnielsen@ymail.com senest d.8. juli. 

Der blev oprettet et festudvalg som består af: 

Janne Andersson Krølle Bøllevej 3 

Rikke Siggård Krølle Bøllevej 4 

Jeanette Pihl Krølle Bøllevej 8 

Sven Erik Nielsen Krølle Bøllevej 9 

Det blev bestemt at der skulle bestilles et eller to vejspejle i krydset som før nævnt. 

Der blev afsat 1000,- kr. til John for kørsel af vej materialer som han har leveret siden 

Vejlauget startede i 2011. (Selve materialerne er betalt efter regning). 

Mødet sluttede ved ca. tolvtiden.